Tvrtka KVARK d.o.o. već je 20 godina prisutna na polju internet trgovine. Naš vodeći proizvod, webshop NeutrinoMobile.hr razvijali smo 12 godina. Tijekom tog razvoja stalno smo u cilju povećanja prodaje i povećanja zadovoljstva naših kupaca u samom webshopu tražili nove, bolje funkcionalnosti. Nakon što smo “utegnuli” tehničko rješenje da što više odgovara iskustvu korisnika i zahtjevima SEO optimizacije okrenuli smo se drugim stvarima, poput komuniciranja sa kupcem unutar CMS sustava, slanje poruka kupcu na email i primanje e-mail poruka od kupaca u sustav .
No tada smo uvidjeli kako zapravo vodimo dva paralelna sustava, web shop i knjigovodstveni program. To nam nije bio problem dok smo imali mali broj izdanih računa, no povećanjem opsega posla postalo nam je sve teže i teže održavati oba sustava i raditi neke operacije duplo u oba sustava, te nepotrebno gubiti duplo vrijeme. Kako bi uštedjeli vrijeme odlučili smo u potpunosti integrirati sustav web shopa sa knjigovodstvenim programom. Sada je naš webshop dio cjelovitog informacijskog sustava naše firme. Podaci i infomacije teku jednostavnije, brže i fludnije.
No povećanjem posjeta shopu i širenjem asortimana proizvoda ukazuje nam se i potreba za automatizacijom i sustavnim praćenjem određenih poslova vezanih uz odnose s kupcima pa smo za to izradili:
- poseban CRM modul za upravljanje pre-sale prodajnim procesom. Uz kvalitetni CRM naši korisnici osjećaju našu punu posvećenost njihovim potrebama i bez njega teško bi imali ovakve prodajne rezultate.
- poseban servisni modul za upravljanje servisnim procesom. Uz kvalitetan servisni modul naši korisnici imaju kvalitetnu i brzu podršku, što pridnosi općem zadovoljstvu kupca u periodu after-sale-a
Kad smo prošli sve te razvojne faze, odlučili smo prikupljeno znanje i iskustvo ponuditi i drugim klijentima. Tada nastaju Kvark poslovna rješenja.
Naši tipični klijenti prolaze kroz iste probleme kroz koje smo i mi prošli. Htjeli bi otvoriti webshop, ali ne znaju koje rješenje najbolje odgovara njihovim potrebama. Za njih odrađujemo besplatno savjetovanje s našim prodajnim timom. Unutar savjetovanja zajedno dolazimo do odgovora na pitanja poput koji sustav plaćanja uvesti, kako riješiti različite izračune dostave proizvoda, kako komunicirati sa klijentima, gdje fokusirati marketinške napore ali i onog osnovnog pitanja, može li njihova ideja promatrana kroz naše iskustvo zaživjeti na tržištu.
Naš sustav internet trgovine testiran je i razvijen na našem osobnom iskustvu. Dugo smo godina tražili rješenje koje bi nam najviše odgovaralo i na kraju razvili Odoo poslovni sustav.
Misija Kvarka
Naša misija je omogućiti svakoj tvrtci, a posebno onim manjim, korištenje naprednih web poslovnih aplikacija po pristupačnoj cijeni, koja je proporcionalna broju zaposlenika. Napredna poslovna rješenja su do sada uglavnom bila dostupna većim tvrtkama, te je cijena razvoja i implementacije takvih rješenja bila neprihvatljiva manjim tvrtkama. Sada uz pristupačnu cijenu sve tvrtke mogu koristiti poslovna rješenja u koja su uložene stotine tisuća kuna u razvoj.
Osnovni podaci o tvrtki
Sjedište tvrtke: Zagrebačka cesta 128, 10 000 Zagreb, Hrvatska. Matični broj: 3686809, OIB: 17866789967
Transakcijski račun kod Raiffeisenbank Austria d.d.: IBAN: HR2484008-1100433652
Nazovite na 091-4811133 ili nam se javite putem kontakt formulara.